Kontakt
Vyberte dôvod nahlásenia:
Problém s objednávkou
Zmena doručovacej adresy, oneskorené doručenie alebo strata balíka? Prosíme, vyplňte nasledujúci formulár a podrobne opíšte problém.
Vrátenie – do 30 dní, nepoužitého produktu
Ak máte problém s produktom alebo chcete odstúpiť od zmluvy, prosíme, vyplňte nasledujúci formulár. Vrátenie je možné iba do 30 dní od dátumu nákupu. Kupujúci vracia tovar na vlastné náklady. Náklady na vrátenie sa môžu líšiť v závislosti od veľkosti zakúpených produktov.
Prosíme, uchovajte si potvrdenie o odoslaní zásielky. Následne nám zašlite jasnú fotografiu alebo sken dokumentu a uveďte číslo bankového účtu pre vrátenie peňazí.
Reklamácia – Problém s doručeným balíkom obsahujúcim produkt v záruke
Zásielka bola doručená kuriérom poškodená a produkt má viditeľné poškodenia? Prosíme, priložte nasledujúce fotografie:
📌 Doručeného produktu – na overenie stavu tovaru
📌 Miesta poškodenia (ak sa vyskytlo)
📌 Obalu, najmä viditeľných poškodení
📌 Zabezpečenia vo vnútri balíka / výplne
📌 Logistického štítku s viditeľným číslom zásielky
📌 Sken vyplneného formulára s podpisom
Na vašu reklamáciu odpovieme čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od jej prijatia.
Wielki predaj: b2b@euroelectronics.eu
Rádi Vám pomůžeme!