Kontakt

Vyberte dôvod nahlásenia:

Problém s objednávkou

Zmena doručovacej adresy, oneskorené doručenie alebo strata balíka? Prosíme, vyplňte nasledujúci formulár a podrobne opíšte problém.


Vrátenie – do 30 dní, nepoužitého produktu

Ak máte problém s produktom alebo chcete odstúpiť od zmluvy, prosíme, vyplňte nasledujúci formulár. Vrátenie je možné iba do 30 dní od dátumu nákupu. Kupujúci vracia tovar na vlastné náklady. Náklady na vrátenie sa môžu líšiť v závislosti od veľkosti zakúpených produktov.

Prosíme, uchovajte si potvrdenie o odoslaní zásielky. Následne nám zašlite jasnú fotografiu alebo sken dokumentu a uveďte číslo bankového účtu pre vrátenie peňazí.


Reklamácia – Problém s doručeným balíkom obsahujúcim produkt v záruke

Zásielka bola doručená kuriérom poškodená a produkt má viditeľné poškodenia? Prosíme, priložte nasledujúce fotografie:

📌 Doručeného produktu – na overenie stavu tovaru
📌 Miesta poškodenia (ak sa vyskytlo)
📌 Obalu, najmä viditeľných poškodení
📌 Zabezpečenia vo vnútri balíka / výplne
📌 Logistického štítku s viditeľným číslom zásielky
📌 Sken vyplneného formulára s podpisom

Na vašu reklamáciu odpovieme čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od jej prijatia.

 

Wielki predaj: b2b@euroelectronics.eu 

Rádi Vám pomůžeme!