Odstúpenie od zmluvy a reklamácie
Odstúpenie od zmluvy
Odstúpiť od zmluvy môžete do 30 dní od doručenia produktu. Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený av pôvodnom obale.
1. Vyplňte online formulár
2. Odošlite produkt späť k nám doporučene na adresu:
OlzaLogistic - Euroelectronics.sk Súľov 46 01352 Súľov-Hradná |
4. Do 14 dní od prevzatia balíčka a jeho kontroly servisným technikom Vám budú vrátené peniaze prevodom na účet.
V prípade, že by ste peniaze nedostali počas zákonnej lehoty 14 dní, prosíme bezodkladne o kontakt so zákazníckou podporou.
Reklamácia
Ak chcete tovar reklamovať, odporúčame najprv obrátiť sa na zákaznícku podporu. Mnohokrát sa dá problém vyriešiť ešte pred začatím reklamácie.
V prípade, že ste sa rozhodli produkt reklamovať, postupujte nasledovne:
1. Vyplňte online formulár, na stiahnutie tu. Prípadne môžete pripojiť aj fotografie.
2. Zašlite nám produkt doporučene na adresu:
OlzaLogistic - Euroelectronics.sk
Súľov 46
01352 Súľov-Hradná
3. Zašlite nám na e-mail podpora@euroelectronics.eu formulár a sledovacie číslo balíka. Je nutné zaslať formulár v elektronickej podobe. NESTAČÍ vložiť do balíčka.
4. Dostanete potvrdenie o prijatí reklamácie. Ak nie, obráťte sa na zákaznícku podporu.
5. Do 30 dní obdržíte rozhodnutie reklamačného oddelenia.
V prípade otázok sa neváhajte ozvať.
Viac informácií vo Všeobecných obchodných podmienkach.