Odstúpenie od zmluvy a reklamácie

Odstúpenie od zmluvy

Odstúpiť od zmluvy môžete do 30 dní od doručenia produktu. Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený av pôvodnom obale.


1. Vyplňte online formulár

2. Odošlite produkt späť k nám doporučene na adresu:

OlzaLogistic - Euroelectronics.sk
Súľov 46
01352 Súľov-Hradná






3. Zašlite vyplnený formulár a sledovacie číslo balíčka na podpora@euroelectronics.eu. NESTAČÍ vložiť do balíčka.


4. Do 14 dní od prevzatia balíčka a jeho kontroly servisným technikom Vám budú vrátené peniaze prevodom na účet.

V prípade, že by ste peniaze nedostali počas zákonnej lehoty 14 dní, prosíme bezodkladne o kontakt so zákazníckou podporou.

Reklamácia

Ak chcete tovar reklamovať, odporúčame najprv obrátiť sa na zákaznícku podporu. Mnohokrát sa dá problém vyriešiť ešte pred začatím reklamácie.

V prípade, že ste sa rozhodli produkt reklamovať, postupujte nasledovne:

1. Vyplňte online formulár, na stiahnutie tu. Prípadne môžete pripojiť aj fotografie.

2. Zašlite nám produkt doporučene na adresu:

OlzaLogistic - Euroelectronics.sk
Súľov 46
01352 Súľov-Hradná

3. Zašlite nám na e-mail podpora@euroelectronics.eu formulár a sledovacie číslo balíka. Je nutné zaslať formulár v elektronickej podobe. NESTAČÍ vložiť do balíčka.

4. Dostanete potvrdenie o prijatí reklamácie. Ak nie, obráťte sa na zákaznícku podporu.

5. Do 30 dní obdržíte rozhodnutie reklamačného oddelenia.

V prípade otázok sa neváhajte ozvať.

Viac informácií vo Všeobecných obchodných podmienkach.