Odstúpenie od zmluvy a reklamácie

Odstúpenie od zmluvy

Odstúpiť od zmluvy môžete do 30 dní od doručenia produktu. Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený av pôvodnom obale.


1. Vyplňte online formulár, na stiahnutie tu.

2. Odošlite produkt späť k nám doporučene na adresu:

OlzaLogistic - Euroelectronics.sk
Súľov 46
01352 Súľov-Hradná

3. Zašlite vyplnený formulár a sledovacie číslo balíčka na podpora@euroelectronics.eu. NESTAČÍ vložiť do balíčka.

4. Do 14 dní od prevzatia balíčka a jeho kontroly servisným technikom Vám budú vrátené peniaze prevodom na účet.

V prípade, že by ste peniaze nedostali počas zákonnej lehoty 14 dní, prosíme bezodkladne o kontakt so zákazníckou podporou.

Reklamácia

Ak chcete tovar reklamovať, odporúčame najprv obrátiť sa na zákaznícku podporu. Mnohokrát sa dá problém vyriešiť ešte pred začatím reklamácie.

V prípade, že ste sa rozhodli produkt reklamovať, postupujte nasledovne:

1. Vyplňte online formulár, na stiahnutie tu. Prípadne môžete pripojiť aj fotografie.

2. Zašlite nám produkt doporučene na adresu:

OlzaLogistic - Euroelectronics.sk
Súľov 46
01352 Súľov-Hradná

3. Zašlite nám na e-mail podpora@euroelectronics.eu formulár a sledovacie číslo balíka. Je nutné zaslať formulár v elektronickej podobe. NESTAČÍ vložiť do balíčka.

4. Dostanete potvrdenie o prijatí reklamácie. Ak nie, obráťte sa na zákaznícku podporu.

5. Do 30 dní obdržíte rozhodnutie reklamačného oddelenia.

V prípade otázok sa neváhajte ozvať.

Viac informácií vo Všeobecných obchodných podmienkach.